Estudiants de SIO i CSI visiten el CCCB i la seva exposició Cervell(s)

Esteu aquí

El passat dimecres 23 de novembre de 2022, els estudiants de les assignatures de CSI i SIO van gaudir de l'exposició Cervell(s) al CCCB, juntament amb una sessió formativa sobre exposicions professionals.

El proppassat dimecres 23 de novembre de 2022, en l’horari cultural de la FIB, 32 estudiants de les assignatures SIO i CSI del Grau en Enginyeria Informàtica, especialitats d’Enginyeria del Software i Sistemes d’Informació, van participar acompanyats del professor Joan A. Pastor en la sessió formativa “Converses sobre l’organització d’exposicions professionals al CCCB: el cas de Cervell(s)”, organitzada per la Carlota Broggi Rull i la Cira Pérez Barés, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Després de la presentació i posterior debat, els estudiants van poder gaudir de la visita a l’exposició Cervell(s), una exposició on la FIB i alguns dels seus professors han col·laborat com a prestadors d’algunes de les peces històriques exposades.

Enguany, la pràctica de les assignatures SIO i CSI està centrada en la transformació digital de l’organització d’exposicions professionals.