Estudiants de la FIB proposen innovacions digitals pel Barça

Esteu aquí

Estudiants de les assignatures SIO i CSI han presentat propostes d'innovació i transformació digitals pel funcionalment del FC Barcelona i altres clubs esportius

El passat dimarts 30 de maig, en una sessió especial organitzada a la Sala de Juntes de la FIB, els estudiants de les assignatures SIO i CSI han presentat, per equips, les seves propostes d'innovació i transformació digitals pel funcionalment del FC Barcelona i altres clubs esportius.

Els estudiants han defensat les seves propostes davant d'un tribunal format per l'experta en màrketing esportiu, Aina Cantí Mallofré, de l'empresa CA Sports Marketing, i pels professors José Luís Beltrán i Joan Antoni Pastor.

Al Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB, SIO (Sistemes d’Informació per a les Organitzacions) és una de les primeres assignatures de l’especialitat de Sistemes d’Informació, mentre que CSI (Conceptes de Sistemes dInformació) és una assignatura complementària de l'especialitat d'Enginyeria del Software. Actualment, SIO i CSI s'imparteixen conjuntament per les dues especialitats.

En les darreres edicions es planteja als estudiants, en la seva part pràctica, la modelització i anàlisi de dominis reals mitjançant llenguatges i eines d’arquitectura empresarial, i a partir d’això, la generació ben fonamentada de propostes de millora a nivell d’activitat (negoci o servei públic), i de suport amb sistemes i tecnologies d’informació.