El Departament d'Arquitectura de Computadors ofereix una beca de doctorat

Esteu aquí

La beca s’emmarca dins el doctorat conjunt entre la Universitat Politècnica de Catalunya i el Politecnico di Torino.

La UPC i el Politecnico di Torino (POLITO) començaran l'experiència pilot d'un doctorat conjunt. En aquest programa, el doctorand o doctoranda que hagi rebut la beca oferida pel Departament d’Arquitectura de Computadors passarà llargs períodes de temps a cadascuna de les dues ciutats, Barcelona i Torí, i percebrà la remuneració establerta pel POLITO durant els tres anys de durada del doctorat.

Destinataris

• Estudiants FIB
  • Recent titulats
  • Titulats que volen fer doctorat

Localitats

Barcelona i Torí (Itàlia)

Jornada laboral

Completa

Requisits

• Titulació. Màster (acabat o que acabarà en data anterior al setembre de 2021).
  • Àrees. Arquitectura de Computadors, Xarxes, Fiabilitat, Seguretat, Machine Learning.
    El tema de la tesi es decidirà segons l'interès i l'expertesa prèvia del candidat o candidata en les àrees prèviament esmentades.

Persona de Contacte

Ramon Canal: