Convocatòria mobilitat per a joves investigadors

Esteu aquí

Noves beques adreçades al personal docent i investigador i estudiants de doctorat per fer una estada a l'estranger! Presenta la teva sol·licitud fins al 31 de desembre.

La Societat Econòmica Barcelonesa d’Amics del País i la Fundació Barcelonesa d’Amics del País, amb la col·laboració de Don Javier Godó, Conde de Godó, i la Fundació "La Caixa", ha obert la convocatòria d'ajuts de beques de mobilitat per a joves investigadors 2022-2023.

S'ofereixen 15 beques dotades de 4.200 euros cadascuna per fer una estada de mínim 3 mesos en universitats o centres de recerca de l'estranger.

La convocatòria està oberta fins al 31 de desembre de 2022. El resultat es publicarà a finals de gener.

És necessari emplenar el següent formulari, i enviar-ho juntament amb una còpia escanejada de la carta de recomanació i amb la carta d'acceptació del centre sol·licitat a .

Relacions Internacionals UPC