Convocatòria de mobilitat per a impartir docència STA Erasmus+ KA103 2019-20

Esteu aquí

El Vicerectorat de Política Internacional convoca ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el curs acadèmic 2019-20 en el marc del programa ERASMUS+ KA103 de la Unió Europea.

L’objectiu del programa és:

• Incrementar les capacitats i la dimensió internacional de la institució.
  • Consolidar els vincles entre les universitats amb les quals hi ha convenis bilaterals de mobilitat d’estudiants en el marc del programa ERASMUS+ i oferir l’oportunitat de construir xarxes de contactes internacionals.
  • Promoure l’intercanvi d’experiències en metodologia docent.
  • Millorar el desenvolupament acadèmic del personal docent de la Universitat i la competència en llengües estrangeres.
  • Afavorir l’adquisició de competències

Com a novetats d'aquest període:
- S'ha inclòs Sèrbia entre els països elegibles per a realitzar-hi mobilitats
- Per a tots els beneficiaris d’un ajut STA, el GRI contractarà una assegurança a través d’OnCampus, que anirà a càrrec del pressupost de gestió del programa, sense que això suposi cap despesa addicional pels beneficiaris ni els centres.

A més del text de la convocatòria, us remetem la Sol.licitud de plaça (Annex I de la convocatòria) i el//Teaching Mobility Agreement, (Annex II), que s'haurà d'adjuntar a cada sol.licitud i que inclou, tant l'acceptació de la institució d'origen i de destinació, com el Pla de docència.

El termini de presentació de sol.licituds és el divendres 1 de novembre.

Trobareu la convocatòria, la sol·licitud de plaça (annex I) i el Teaching Mobility Agreement (annex II) disponibles al web del Gabinet de Relacions Internacional.