Conferència: "Summer's almost gone? Els estius i hiverns de la Intel·ligència Artificial"

Esteu aquí

Dia: 9 de novembre de 2022
Hora: 12.30 h
Lloc: Sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIB
Conferenciant: Lluís Belanche

Dins el cicle "Idees poderoses de i al voltant de la Intel·ligència Artificial", Lluís Belanche, professor de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, donarà la conferència "Summer's almost gone? Els estius i hiverns de la Intel·ligència Artificial".

Lluís Belanche és Llicenciat en Informàtica i Doctor en Intel·ligència Artificial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Professor del Departament de Ciències de la Computació de la UPC amb més de 30 anys d'experiència docent. Supervisor o tutor de més de cent tesis i treballs d'estudiants. Actualment imparteix docència en el Grau en Intel·ligència Artificial (GIA), el Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI), el Master in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME) i el màster in Artificial Intelligence (MAI) de la FIB. Ha estat cap d'estudis del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades, i del Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB. Ha publicat més de cent trenta comunicacions en revistes i congressos internacionals, i ha participat en quinze projectes de recerca nacionals i internacionals.