Conferència: "Quotes de gènere per aconseguir la igualtat? El cas de Suècia"

Esteu aquí

Dia: dimarts 3 de desembre
Hora: 18.30 h
Lloc: Palau Macaya

Noies TIC

En motiu de la cloenda del cicle "Dona i Tecnologia: un tàndem de futur", dimarts 3 de desembre, tindrà lloc la conferència "Quotes de gènere per aconseguir la igualtat? El cas de Suècia".

Conferència

Les quotes de gènere poden ser una via per pal·liar situacions d’accés desigual entre homes i dones a càrrecs de responsabilitat en empreses, de representativitat desigual als partits polítics i als governs, de progrés professional desigual entre el professorat de les universitats... N’hi ha que consideren aquesta via vàlida i necessària, d’altres la veuen com un recurs pal·liatiu que es pot convertir en una trampa, i també hi ha qui pensa que és una mesura totalment injusta. Poden ser les quotes una eina més per transformar la societat i fer-la més igualitària?

A càrrec de:

• Anita Nyberg, professora emèrita de la Universitat d’Estocolm, Departament d’Etnologia, Història de les Religions i Estudis de Gènere. Exsecretaria del Comitè Suec per a la Distribució del Poder Econòmic i dels Recursos Econòmics entre Dones i Homes.

Dimarts 3 de desembre de 2019, 18.30 h.

Palau Macaya, Passeig de Sant Joan, 108, 08037 Barcelona

Reserva la teva entrada

Més informació sobre el cicle