Acte Acadèmic dels titulats i titulades de Màsters en el curs 2022-2023

Esteu aquí

El passat dijous 13 de juliol es va celebrar l’Acte Acadèmic dels Màsters MFPS, MEI, MIRI, MAI i MDS a l’auditori de l’edifici Vèrtex on es va realitzar el lliurament de les acreditacions als titulats i titulades del curs 2022-2023

L'acte es va iniciar de la mà de la conductora de l'acte, Anna Queralt, professora del Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació, qui va donar la benvinguda a tots els titulats i titulades de la promoció 2022-2023.

Seguidament, es va donar la paraula al degà de la Facultat d'Informàtica de Barcelona, Josep Fernandez, qui va adreçar unes paraules a tots els assistents.

Tot seguit es va convidar a la conferenciant de l'acte, Christine Doig-Cardet, actualment directora de producte de Gmail (Google), a pujar a l'escenari per presentar la seva ponència 'Què és l'èxit?' on va compartir experiències de la seva trajectòria laboral, i de la seva vida personal i va animar als titulats a seguir els seus somnis tot i els inconvenients que puguin trobar.

Com a novetat, aquest any va tenir lloc un col·loqui amb un representant de cada titulació, juntament amb la conductora de l’acte qui va ser encarregada de proposar una sèrie de preguntes corresponents a la trajectòria durant el màster, recordant anècdotes i experiències.

Un cop acabat el diàleg, va ser el vicedegà de postgrau, Oscar Romero, qui va donar peu a l’entrega dels diplomes a tots els titulats i titulades. A més, es va donar la relació dels estudiants amb formacions complementàries (mobilitat clúster i programa Talent) durant els estudis.

El vicedegà de postgrau va convidar a l’escenari a Maica Sanz, i Josep Fernandez per fer l’entrega dels diplomes del Màster en Formació del Professorat d'Educació Secundària.

En segon lloc, vicedegà de postgrau convida a pujar a l’escenari a Gabriel Valiente, i Fernando Martínez per fer l’entrega dels diplomes del Màster en Enginyeria Informàtica.

En tercer lloc, el vicerector Àlvar Vinacua i Montserrat Maureso fan entrega dels diplomes del Màster en Innovació i Recerca en Informàtica.

A continuació, pujen a l’escenari a Àngela Nebot, i Miquel Sànchez per fer l’entrega dels diplomes del Màster en Intel·ligència Artificial.

Finalment, Lídia Montero i Christine Doig van fer entrega dels diplomes del Màster in Data Science.

L’acte va concloure amb les paraules del vicerector, Àlvar Vinacua, adreçades als recents titulats i titulades.

L’acte finalitza amb la tradicional foto de grup de totes les persones titulades de la promoció 2022-2023 dels Màsters.

Enhorabona a tots els titulats i titulades de la promoció 2022-2023!