Acte Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica promoció 2022-2023, 24 de novembre

Esteu aquí

El 24 de novembre s'ha celebrat la 2a sessió de l’Acte Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica, promoció del curs 2022-2023.

La 2a sessió de l'acte de graduació de la promoció 2022-2023 del Grau en Enginyeria Informàtica s'ha celebrat divendres 24 de novembre a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC.

Ha obert l'acte el degà de la FIB, Josep Fernandez, reconeixent l'esforç dels graduats i graduades, i donant ànims en la nova etapa que s'enceta tot dient que la 'FIB sempre serà casa vostra'. El Sr. Eduard Elias i Vila, exprofessor de la FIB i degà fundacional del COEINF ofereix la conferència "Estic sol/a en el món laboral?".

Un dels moments més emotius de l'acte ha estat el parlament de dos titulats de la promoció 2022-2023, Alexandre Alemany i Júlia Herrera, que expliquen anècdotes i vivències des de l'inici i al llarg dels estudis.

Seguidament es crida a l'estudiantat amb els millors expedients acadèmics i assistents a l'acte. El Sr. Josep Barrera, membre de la junta de UPC Alumni ha animat als graduats i graduades en aquesta nova etapa en què pendran moltes decisions que impactaran a la societat i deixaran una petjada positiva.

En aquest moment també s'anuncia i es fa entrega del premi UPC Alumni, que vol ser un reconeixement a la vàlua i gran implicació a la vida universitària per part de l'estudiantat. El premi s'ha atorgat a l'estudiant Stefan Ivaylov, premi dotat amb un total de 300€ en metàl·lic.

La secretària acadèmica, Sra. Montserrat Maureso, presenta la xarxa CLUSTER (Consortium Linking Universities of Science and Technology for Education and Research) i convida a la vicedegana de Relacions Internacionals de la FIB, Anna Rio, a pujar a l'escenari per cridar als graduats i graduades CLUSTER presents.

Seguidament ha donat pas a la vicedegana cap d’estudis GEI, Sra. Gemma Sesé, qui lliura els diplomes d'acció tutorial als titulats participants com a mentors i formadors d'Aula Lliure.

El Sr. Ernest Teniente, director del programa Talent inLab FIB presenta el programa i lliura les acreditacions de reconeixement als estudiants i les estudiants participants.

Tot seguit, la secretària acadèmica crida la resta de graduats i graduades i es lliuren els diplomes acreditatius. Les acreditacions les donen el degà, la vicerectora de Docència i Estudiantat, Sra. Anna Mujal, i la vicedegana cap d’estudis, Sra. Lídia Montero.

La cloenda de l'acte va a càrrec de la Sra. Anna Mujal, vicerectora de Docència i Estudiantat, qui dirigeix unes paraules als recents graduats i graduades.

L'acte finalitza amb la tradicional foto de grup de les persones titulades de la promoció 2022-2023 que han assistit en aquest segon acte de graduació.

Moltes felicitats promoció del 2022-2023!

Us desitgem el millor en tot el que està per venir!