Acte Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica promoció 2022-2023, 10 de novembre

Esteu aquí

El 10 de novembre s'ha celebrat a l’auditori de l’edifici Vèrtex la 1a sessió de l’Acte Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica, promoció del curs 2022-2023.

A l'acte assisteixen quasi 350 persones entre persones titulades i acompanyants; es va iniciar amb la benvinguda del degà, Josep Fernandez. Seguidament la conferència "Estic sol/a en el món laboral?" impartida pel Sr. Eduard Elias i Vila, FIBer,  exprofessor de la FIB i degà fundacional del COEINF.

A continuació, dos titulats de la promoció 2022-2023, Pere Conte Pallarés i Berta Fitó Casas, són convidats a participar a l’acte i expliquen de manera divertida anècdotes i bons moments durant els estudis.

Seguidament, el degà presenta el premi NTT DATA i convida a la Sra. Vanessa Paulino Cobo, Manager de Talent Acquisition I Employer Branding. Es crida a l'estudiantat amb els millors expedients acadèmics i finalment es fa entrega del premi al millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica a l'estudiant Féix Moreno Peñarrubia.

La secretària acadèmica, Sra. Montserrat Maureso, presenta la xarxa CLUSTER (Consortium Linking Universities of Science and Technology for Education and Research) i convida a la vicedegana de Relacions Internacionals de la FIB, Anna Rio, a pujar a l'escenari per cridar als graduats i graduades CLUSTER presents.

La secretària acadèmica presenta el pla d’acció tutorial i convida a la vicedegana cap d’estudis GEI, Sra. Gemma Sesé, qui lliura els diplomes d'acció tutorial als titulats participants com a mentors i formadors d'Aula Lliure.

El Sr. Ernest Teniente, director del programa Talent inLab FIB presenta el programa i lliura les acreditacions de reconeixement als estudiants i les estudiants participants.

La secretària acadèmica dona la benvinguda a la Sra. Mireia Ollé, presidenta de FIB Alumni, qui fa la presentació de l’Associació d’Antics Alumnes de la FIB (FIB Alumni) i afirma que "el nostre valor és el nostre col·lectiu". Tot seguit s'anuncia al finalista i millor Treball Fi de Grau, i es fa el lliurament del premi FIB Alumni al millor TFG a l'estudiant Pau Recort Bascuas, pel projecte "Hardware support for fine-grained parallelism and simultaneous multithreading in RISC-V" dirigit per Miquel Moreto Planas.

Tot seguit, la secretària acadèmica crida la resta de graduats i graduades i es lliuren els diplomes acreditatius. Les acreditacions les donen el degà, el rector, i la vicedegana cap d’estudis.

La cloenda de l'acte va a càrrec del rector magnífic de la UPC, el Sr. Daniel Crespo, qui dirigeix unes paraules als recents graduats i graduades.

L'acte finalitza amb la tradicional foto de grup de les persones titulades de la promoció 2022-2023 que han assistit en aquest primer acte de graduació. Hi haurà un segon acte el proper dia 24 de novembre.

Moltes felicitats promoció del 2022-2023!!!