Acord de doble titulació de màsters entre la FIB i el College of Computing de GeorgiaTech

Esteu aquí

La FIB-UPC i el College of Computing del GeorgiaTech, a Atlanta, han signat un conveni per impartir conjuntament una doble titulació internacional a nivell de màster.

El passat 18 d’abril, l’Advisory Board del College of Computing de GeorgiaTech va visitar la Facultat d’Informàtica de Barcelona i les instal·lacions del Campus Nord i del BSC-CNS, per ratificar els acords d’intercanvi d’estudiants i realització de Summer Schools, engegats ara fa 25 anys, i establir un nou conveni de dobles titulacions pel Master in Data Science (MDS) i el Master in Research and Innovation in Informatics (MIRI) de la FIB amb el màster corresponent de la universitat americana.

Georgia Tech és una universitat de recerca fundada a Atlanta el 1885 i que actualment té més de 45000 estudiants entre els Campus d’Atlanta, França i Xina. El College of Computing, amb més de 15000 estudiants, ofereix tres titulacions de grau i deu de màster i és l’escola top-6 dels Estats Units en l’àmbit de Ciències de la Computació.

El conveni de doble titulació, signat per quatre anys i que cobrirà els cursos 24-25, 25-26, 26-27 i 27-28 permetrà als estudiants obtenir simultàniament els títols de Màster en Data Science o Innovation and Research in Informatics per la UPC i el Master in Computer Science de GeorgiaTech.

A la fotografia: el degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, Josep Fernández, el degà interí del College of Computing de GeorgiaTech Alex Orso i el degà entrant Vivek Sarkar, després de signar el llibre d’honor de la FIB.