25N UPC: Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones, 2022

Esteu aquí

La FIB es suma a la campanya PROU!, digues no a la violència en contra les dones, el dia 25 de novembre.

Tant la Facultat d'Informàtica de Barcelona com la resta de la UPC estem compromesos amb l'erradicació de les violències masclistes en la societat, i en la nostra activitat en particular.

Durant el dia 25N tindreu disponible a diferents espais de la FIB material de sensibilització de la campanya PROU!, Digues no a la violència contra les dones.

Us animem que us apropeu a l’Acte institucional #25NUPC que tindrà lloc a la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, Campus Nord, i que serà conduït per la Carme Fenoll, directora de l'Àrea de Cultura i Comunitat de la UPC.

12h. Minut de silenci

12.05h. Salutació i lectura del Manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC, per part del rector Daniel Crespo i de membres del consell d'Estudiantat i delegacións d'estudiantat (DAT i DAEC).

12.10h.  Eines d'intervenció per a l'erradicació de la violència contra les dones a la UPC: recursos, novetats i experiències.  A càrrec de la vicerectora Josefina Antonijuan i membres del Consell d'Estudiantat de la UPC.

12.25h. Per una universitat lliure de violència masclista a càrrec de la psicòloga Aina Troncoso

12.50h. Concert del grup musical l'Arannà

13.15h. Cartell conjunt 'No a la Violència de gènere' i Refrigeri

13.30h. Fi de l'acte

A la pàgina web UPC dedicada al 25N UPC trobareu una guia pràctica de la UPC contra la violència masclista i l'LGTBI-fòbia.

Per últim recordeu que el dia 30 de novembre està previst el 'Taller de comunicació igualitària', adreçat al PDI i PAS de la Universitat. Cal inscripció prèvia.