25 N, Dia Internacional per a l'erradicació de la violència en contra les dones, 2021

Esteu aquí

La FIB se suma a la campanya PROU!, digues no a la violència en contra les dones, el pròxim 25 de novembre.

Amb motiu de la commemoració del 25N, Dia Internacional per a l’erradicació de la violència en contra de les dones, continua la campanya PROU!, Digues no a la violència contra les dones.

A la FIB farem un 1 minut de silenci a la porta de l’edifici B6 a les 12 h el 25 de novembre. També és farà lectura del manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC.

Us animem també a participar a l’activitat que organitza la UPC, el mateix 25 de novembre, activitat en línia, prèvia inscripció:

12h30. Salutació de la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijuan.

12h45. Xerrada: "Erradicant les violències masclistes: reptes actuals i de futur". Aina Troncoso, psicòloga de l'associació CONEXUS.

Les inscripcions es poden fer:

A la pàgina web UPC dedicada al 25N UPC trobareu recursos de la universitat per ajudar a eliminar les violències contra les dones i  les activitats que les unitats UPC organitzant amb motiu del 25N.

Crit per les Dones Afganes

El pròxim dissabte 27 de novembre es durà a terme la manifestació virtual “Crit per les dones afganes”, que pretén ser un clam multitudinari per denunciar el règim destructor que atempta contra els drets humans de la població afgana. La iniciativa ha estat liderada pel Col·legi Oficial d'Enginyers Informàtics de Catalunya COEINF junt amb la Fundació FIDEM, i està impulsada per l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya. A més, compta amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya, i el suport de la Generalitat de Catalunya.

L’acte central tindrà lloc a les 18 hores i es podrà seguir la retransmissió en directe des de la pàgina web: www.critvirtual.com. L’acte compta amb la participació del teixit associatiu, altres entitats, organitzacions i institucions catalanes en un clam per la llibertat i la dignitat del poble afganès. Cada inscripció donarà presència anònima a l’acte en forma d’una cadira virtual. En el cas de no poder connectar-te a la web el dia 27 podreu veure l’acte posteriorment per streaming. Així mateix, tothom que ho desitgi podrà fer una aportació econòmica voluntària, aquests donatius es recaptaran fins al tancament de la web, el pròxim dia 24 de desembre. Tota la recaptació dels donatius, s’entregarà a les entitats que treballen per acollir de forma digna als que ja han deixat el seu país per ajudar-los a refer les seves vides.

Podeu fer la vostra inscripció i consultar el programa central de l'acte al web: www.critvirtual.com.