Premis HackUPC 2018 per a estudiants de la FIB

Esteu aquí

Dos equips d’estudiants de la FIB i dos de l’inLab FIB guanyen cinc dels premis de la hackaton.

hackupc2018

La 5a. edició de la HackUPC, celebrada del 19 al 21 d’octubre, ha comptat amb disset reptes proposats pels diferents patrocinadors de l’esdeveniment. Aquesta hackathon ha acollit uns 700 hackers que durant 36 hores han treballat en equip per tal de presentar els seus projectes de hardware, web, i mòbils, entre d’altres.

L’equip de l’estudiant del GEI a la FIB, Carlos Bergillos Varela, ha guanyat el premi Itequia Challenge pel seu projecte RTBoard, una plataforma web múltiple que permet que es connectin diferents usuaris a un lobby i poder dibuixar i enviar emojis a una pissarra.

Per la seva part, dos equips de l’inLab FIB van aconseguir tres premis més a la HackUPC 2018. L'equip format per Juan Salmerón, Marc Vila, Ester Lorente i Sandra Martín, ha guanyat els dos primers premis corresponents als patrocinadors AWSEducate i Bloomberg, gràcies al desenvolupament d’una aplicació web, Neighborgood, que compara barris de Barcelona tenint en compte factors ambientals, econòmics, de població total o de seguretat. El segon equip guanyador ha estat el compost pels inLabers Gisela Ruzafa, Jaume Ballester i Carles Rojas, amb el tercer premi d’IThinkUPC Challenge. El seu projecte, barFIB, consisteix en una aplicació mòbil que ajuda a reduir al màxim el temps i les cues a l’hora de demanar al bar de la FIB.

Per últim, Aitor Mato i Carles Ureta, ambdós estudiants del GEI, i August Josep Boza, titulat també del GEI, han guanyat el premi InfoJobs pel seu projecte jobify, un bot de Telegram per a InfoJobs API.