Pilar Conesa, rep la màxima distinció de La Nit

Esteu aquí

Pilar Conesa, alumni FIB, 1a presidenta de FIB Alumni, fundadora i CEO de l’empresa Anteverti, rep el premi d'Honor, la màxima distinció en la 23a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica.

Dijous 22 de febrer va tenir lloc la 23a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica. La cerimònia va estar presidida per el Molt Honorable President del Parlament, Roger Torrent, acompanyat, entre d’altres autoritats, per la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, i pels secretaris de Telecomunicacions i Universitats del Govern, Jordi Puigneró i Arcadi Navarro.

El jurat format per professionals i autoritats de reconegut prestigi van otorgar a la Pilar Conesa, la màxima distinció, el premi d'Honor. Es converteix així en la primera dona en rebre la màxima distinció de l’entitat com a pionera en l’impuls de les anomenades ‘smart cities’.

La Pilar Conesa és fundadora i CEO d'Anteverti, empresa que assessora a equips directius i a organitzacions per adaptar-se a nous entorns, innovant i fent ús de les noves tecnologies.

Llicenciada en Informàtica per la FIB és considerada una pionera en l’impuls de les smart cities, liderant projectes d’èxit a Barcelona, Mèxic, Santiago de Xile, l’Argentina o el Marroc (entre d’altres). De fet, la seva contribució com a curator de l’Smart City Expo World Congress és bàsica per explicar la rellevància d’aquesta fira de referència internacional.

Va ser la 1a presidenta de FIB Alumni. Actualment és assessora externa en estratègia i smart cities de l’inLab FIB de la UPC i també és membre del Consell d’UPC Alumni.

Fotografies de l'acte