Miguel Valero, premi Jaume Vicens Vives 2019 a la qualitat docent universitària

Esteu aquí

La distinció, creada a l’any 1996, l’atorga la Generalitat de Catalunya i premia l’excel·lència en la docència universitària

foto de Miguel Valero, premi jaume vicens vives 2019

Miguel Valero García, professor del departament d’Arquitectura de Computadors a l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels, ha estat guardonat amb la distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària que atorga la Generalitat de Catalunya. El premi s’ha lliurat el 6 de setembre durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de les universitats catalanes, que va tenir lloc a la Universitat Pompeu Fabra.

Aquest premi ha reconegut de Miguel Valero “la seva consolidada trajectòria dedicada a la docència universitària i a la formació del professorat i a l'impuls de la innovació docent mitjançant la validació de noves metodologies actives centrades en l'aprenentatge de l'estudiantat, que l'han fet esdevenir un referent en l'àmbit universitari”.

Valero, que va ser cap d’estudis de la FIB entre 1993 i 1996, va rebre també el 22è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària que atorga el Consell Social de la UPC per la seva qualitat reconeguda de docent excel·lent.

Fonts:  UPC i EETAC