Mateo Valero, director del BSC-CNS, rep el premi Charles Babbage

Esteu aquí

El director del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS), Mateo Valero, ha estat guardonat amb el premi Charles Babbage sobre computació paral·lela de l'associació mundial d'enginyers Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE).

Foto Mateo Valero

L’associació d'enginyers IEEE atorga a Mateo Valero el premi Charles Babbage, per “les seves contribucions a la computació paral·lela a través d'un treball tècnic brillant, la tutoria als estudiants de doctorat i la construcció de l'entorn europeu d'investigació increïblement productiu".

El premi que consisteix en un certificat i una dotació de mil dòlars, es lliurarà el 31 de maig a Orlando (Florida, als Estats Units) en el decurs de la celebració de l’International Parallel and Distributed Processing Symposium (IPDPS 2017). En el mateix marc de la trobada, l’1 de juny, el professor Valero farà una conferència destacada titulada Arquitectures Runtime-aware.

L’IEEE-CS Charles Babbage Award va ser fundat per la secció de Computació de l’IEEE, en memòria d’aquest matemàtic britànic i reconeix contribucions significatives en diversos camps de la computació paral·lela.

Font: Premsa UPC i BSC