L’inLab FIB rep la Menció FIB a la 19a Festibity

Esteu aquí

L’inLab FIB ha estat guardonat a la 19a edició de la Festibity amb la menció FIB per la seva trajectòria de més de 40 anys d’expertesa en el desenvolupament de projectes R+D+I.

El passat dimecres, 5 d’octubre de 2022 va tenir lloc la 19a Festibity sota el lema de les economiesCREATIVES a la Terminal D del port de Barcelona.

Any rere any, la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i l’associació d’antics alumnes, FIB Alumni, reconeixen la tasca de les persones i empreses que s’han distingit en l’àmbit de les tecnologies de la informació, defensant uns valors o unes maneres de fer en sintonia amb els objectius de FIB Alumni i de la FIB.

En aquesta edició, s’ha entregat una menció FIB a l’inLab FIB, que ha recollit el premi el seu director i professor de la facultat, Ernest Teniente. El degà de la FIB Josep Fernandez, el Soci Director General NTT DATA a Catalunya, Xavier Rovira i, Íngrid Rojas, IBM Public Sector Associate Partner, han estat els encarregats d’entregar el premi.

Amb una trajectòria de més de 40 anys d’expertesa, l’inLab FIB ha desenvolupat centenars de projectes R+D+I multidisciplinaris i innovadors, comptant amb la participació de professionals en l’àmbit TIC del nostre país. A més, l’inLab FIB imparteix una gran vocació per la facultat amb la gestió acadèmica i el programa Talent orientat als estudiants.