L'estudiant de la FIB Asier Gutiérrez, guardonat als VIII Premis Acadèmics AECOC

Esteu aquí

L'Associació de Fabricants i Distribuïdors AECOC ha reconegut els millors treballs universitaris sobre competitivitat empresarial.

En el marc de la seva 4a Jornada d'Ocupabilitat, l'Associació Espanyola de Codificació Comercial (AECOC) ha lliurat els VIII Premis Acadèmics en un acte celebrat el 4 de març en format híbrid des de les seus de Barcelona i Madrid que premia els treballs acadèmics més destacats realitzats per joves talents d'universitats de tot el país. El president d’AECOC, Francisco Javier Campo, i el secretari general d'Universitats, José Manuel Pingarrón, han presidit la cerimònia de lliurament, en un acte conduït per Guillermina Bastida, responsable del Projecte Universitat-Empresa d’AECOC.

Asier Gutiérrez Fandiño, estudiant de la FIB del Màster en Intel·ligència Artificial i research engineer al Barcelona Supercomputing Center–Centro Nacional de Supercomputación, ha resultat guanyador de l'accèssit en la categoria de Tecnologia Aplicada pel seu treball final de màster “Explainability on Recommender Systems Using Contextual Data”, tutoritzat per professors de la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Barcelona i la Universitat Rovira i Virgili.

Els VIII Premis AECOC reconeixen els millors treballs tutelats de fi de grau i màster que promouen la millora de la competitivitat empresarial en el sector de gran consum. Els premis es distribueixen en quatre categories (màrqueting, supply chain, tecnologia aplicada i Pepsico-Sostenibilitat) i tenen una dotació econòmica de 3.000 euros per a l'autor, 1.000 per al tutor i 1.000 per a l'accèssit. Enguany, la convocatòria ha comptat amb prop de 150 candidatures i deu dels treballs han estat guardonats.

El programa Universitat – Empresa d’AECOC, del qual els Premis Acadèmics formen part, va veure la llum en 2012 i en l'actualitat compta amb 69 centres universitaris i 1.700 joves que participen en les seves activitats anuals.