La FIBer Laura Martínez guanya el premi Dona TIC Estudiant Universitària 12 x 12 2018

Esteu aquí

Laura Martínez Sanahuja, guanyadora de la Categoria Estudiant Universitària del Premi 12 x 12 Dona TIC 2018 és enginyera informàtica i està cursant en l’actualitat el Màster en Intel·ligència Artificial a la FIB. Treballa en el camp de l’automatització de processos.

Aquests guardons es van crear l’any 2015 per destacar la feina de les estudiants i professionals en l’àmbit de les noves tecnologies, i crear referents perquè les nenes i noies vegin que les disciplines STEM no són un món exclusivament masculí.

Font: Coeinf