Fermín Sánchez rep la Menció FIB a la 21a Festibity

El professor Fermín Sánchez, del departament d'Arquitectura de Computadors, ha estat guardonat amb la Menció FIB en reconeixement a la seva contribució destacada a la vida de la facultat.

El dimecres 12 de juny s’ha celebrat al Museu Marítim la 21a Festibity (Festa de les Tecnologies de la Informació). Durant l’acte s’atorguen quatre Mencions Festibity: guardons lliurats per la Facultat d’Informàtica de Barcelona i FIB Alumni (Associació d’Antics Alumnes de la FIB) en reconeixement a la tasca de persones o empreses que s'hagin distingit en l'àmbit de les tecnologies de la informació, defensant uns valors o unes maneres de fer en sintonia amb els objectius de FIB Alumni i de la FIB.

Enguany la Menció FIB recau en Fermín Sánchez, professor del Department d'Arquitectura de Computadors, en reconeixement a la seva important contribució a la facultat i a la comunitat universitària.

El degà de la FIB, Josep Fernández-Ruzafa, juntament amb Mireia Ollé, presidenta de FIB Alumni, han estat els encarregats de lliurar la Menció FIB.

Més informació: 21a Festibity: iTalent jobs