Els estudiants de la FIB Andreu Gallofré i David Valero, premiats a la jacbosHack! 2018

Esteu aquí

L’equip de Gallofré ha aconseguit el Face Palm Award i l’MLH Prize - Best Domain Registered with Domain.com. i el de Valero l’ MLH Prize - Best use of HERE.com

La 5a edició de la hackaton jacobsHack! 2018 s’ha celebrat del 3 al 4 de novembre a Bremen (Alemanya). Un total de 84 participants ha optat als 16 reptes proposats i s’han repartit gairebé 2.000 euros en premis.

Andreu Gallofré, estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica a la FIB, i el seu equip han guanyat el Face Palm Award i l’MLH Prize - Best Domain Registered with Domain.com. amb el seu projecte BetYourDignity, el qual consisteix en un divertit joc que permet seguir i fer likes a amics a Instagram.

D’altra banda, l’equip de l’estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB David Valero Masachs s’ha fet amb l’ MLH Prize - Best use of HERE.com. gràcies al projecte Tag&Find, aplicació web per a trobar llocs amb paràmetres més específics que Google Maps en tan sols tres passos fent servir les ressenyes dels usuaris.

La jacobsHack! s’ha proposat un any més crear vàlua social, creixement i provocar els canvis adients en temps de condicions econòmiques canviants.