Els estudiants Bernat Torres i Pol Mesegué guanyen el 1r premi a la SomHackaton 2019

Esteu aquí

L’equip dels estudiants de la FIB, Bernat Torres Bellido y Pol Mesegué Molina, han resultat guanyadors amb una plataforma per a ocupar l’espai públic amb activitats culturals proposades per la ciutadania.

somhackathon-2019

La 3a edició de la SomHackaton celebrada a Mataró del 8 al 10 de febrer de 2019 ha atorgat el 1r premi a un equip d’estudiants format, entre d’altres, pels estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB Bernat Torres i Pol Mesegué. Els estudiants de la FIB formaven equip amb Bruno Nevado, Pere Coller i Robert Gracia, i a banda del premi en metàl·lic de 2.000 euros també han aconseguit l’accés a la preincubadora del TecnoCampus per a seguir desenvolupant el seu projecte.
La hackaton, organitzada per la Fundació TecnoCampus, l’Ajuntament de Mataró i la cooperativa Som Mobilitat, té com a objectiu potenciar la innovació, el talent i el desenvolupament de noves idees dins l’àmbit de l’espai públic mitjançant el desenvolupament d’aplicacions. En aquesta ocasió, la jornada es centrava en crear alternatives tecnològiques per tal de gestionar de forma més viva i sostenible l’espai públic.
Un total de 51 estudiants universitaris, de batxillerat i de cicles formatius, ha participat a la SomHackaton 2019, que també ha comptat amb la col·laboració de 23 mentors de diferent àmbits. Cal destacar que en aquesta edició ha augmentat el nombre d’empreses i entitats que recolzen la iniciativa, i els patrocinadors han estat Antai Venture Builder i Bytemaster. Abacus cooperativa, Lliure TIC, Coopdevs, femProcomuns, freeknowledgeinstitute, Som Energia i Som Connexió també han format part de l’esdeveniment amb la seva col·laboració.
La SomHackathon TecnoCampus  és una iniciativa que s’emmarca dins de l’aposta pel model quàdruple hèlix, que dona suport al treball conjunt d’empresa, institucions, sector acadèmic i ciutadans, i que està transformant els sectors més estratègics de la nostra societat, com son l’energia, les telecomunicacions i la mobilitat.

Més informació: