El Rocket Team guanya un segon premi a la Hackathon Mobility BCN 2019

Esteu aquí

L’equip guanyador està format per Sergio Paredes, Gisela Ruzafa, Juan Salmerón, Pau Torrents i Elena Izquierdo, estudiants de la UPC i personal de l'inLab.

El passat mes de març es va celebrar a la sala Àgora del Campus Nord de la UPC la 4a edició de la Hackathon Mobility BCN 2019, on el Rocket Team format per estudiants de la UPC i personal de l'inLab va guanyar el segon premi del repte LEAGUE OF 5´S.

Sergio Paredes, Gisela Ruzafa, Juan Salmerón, Pau Torrents i Elena Izquierdo, integrants del Rocket Team, van treballar en aquest repte fent servir tècniques de gamificació per tal de promoure la productivitat i així aconseguir un entorn ergonòmic, segur i ordenat que faciliti el dia a dia dels treballadors.

La 4a edició d’aquesta Hackaton ha estat organitzada per CARNET i ha comptat amb el suport de l’ajuntament de la ciutat comtal, la UPC i altres institucions relacionades amb el sector de la mobilitat i la innovació.

Fonts:

Hackathon Mobility BCN