El fiber José Ángel Casado Pérez, premi ACIA 2016 al millor Projecte Final de Carrera (TFG) en Intel·ligència Artificial.

Esteu aquí

El 19 d'octubre de 2016 José Ángel Casado, estudiant del  Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB, ha rebut el Premi ACIA 2016 al millor Treball de Fi de Grau en Intel·ligència Artificial pel seu treball “Un buscador de viatges per a l’Argentina”, que ha estat dirigit pel professor Miquel Sànchez i Marrè, del Departament de Ciències de la Computació de la UPC i professor de la FIB.

El guardó ha estat atorgat per l’Associació Catalana d'Intel·ligència Artificial (ACIA), en el marc del 19è Congrés Internacional de l’Associació Catalana d’Intel·ligència Artificial (ACIA 2016), organitzat pels grups de recerca que treballen en intel·ligència artificial de la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra i l’Institut de Recerca en Intel·ligència Artificial del CSIC.