Antonio Hernández accèssit Premis Nous Professionals 2017

Esteu aquí

Antonio Hernández Fernández, professor de l'ICE de la UPC i del Màster en Formació del Professorat d'Educació Secundària de la FIB, és el tutor Joves Leonardo, el projecte guanyador de l'accèssit.

El projecte, realitzat pels alumnes del CFGS de Disseny d'Elements per a l’Espectacle, de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Terrassa, ha guanyat l’accèssit de la 12a edició dels Premis Nous Professionals, categoria Projecte de Creativitat Artística. Joves Leonardo pretén desenvolupar projectes i espectacles utilitzant capgrossos i gegants.

La finalitat d’aquests guardons, convocats per l’Ajuntament i pel Consell de la Formació Professional de Terrassa, i adreçats a alumnes de Cicles Formatius i de Programes de Formació i Inserció, és motivar i promoure l’esperit emprenedor, innovador i creatiu de l’alumnat mitjançant el reconeixement públic dels millors projectes.

Font: Terrassa Notícies