Sol·licitud plaça de mobilitat per al NII - Tokio

El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de fer una estada finançada de curta durada, d'entre 2 i 6 mesos, que ha de començar entre el juny d'un any i el març del següent, amb l’objectiu de fer recerca en temes molt diversos.

El nombre de places és molt reduït i es comparteixen amb els estudiants de l’ETSETB.

Procediment
Els/les interessats/des han d’enviar la seva sol·licitud via e-mail a amb subject NII Internship adjuntant:

• Nivell d’anglès i acreditació disponible.
  • Carta de motivació en anglès (és molt important en el procés de selecció).
  • Application form, degudament emplenada que trobareu a https://www.nii.ac.jp/en/about/international/mouresearch/  En aquest enllaç es pot consultar la convocatòria que stigui activa (1st or 2nd call)
  • A l’application form cal relacionar, com a màxim, tres temes de recerca a escollir d’entre els que trobareu a list of Research topics.

• CV
  • Expedient acadèmic de la titulació que s’està cursant o de la darrera titulació cursada.
  • Còpia del correu d’un supervisor de l’NII acceptant treballar amb el candidat (com a mínim adjuntar una acceptació).
  • Es comunicarà als sol·licitants si han passat el procés inicial de selecció dos setmanes després de finalitzar el període de presentació de candidatures. Un mes després, aproximadament, es coneix la resolució definitiva del NII.

Els estudiants acceptats sempre han de començar l'estada abans de finals de març de l'any següent.

Tràmit online

rel.int@fib.upc.edu

1a convocatòria: De mitjans d'abril a finals de maig

Resolució de la 1a convocatòria: Finals de juny

2a convocatòria: De finals de setembre a mitjans d’octubre

Resolució de la 2a convocatòria: Finals de novembre

Estudiantat dels diferents Màsters de la FIB i dels Doctorats vinculats a la FIB

Aquest tràmit és gratuït.