Sol·licitud plaça de mobilitat per al NII - Tokio

Esteu aquí

El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de fer una estada finançada de curta durada, d'entre 2 i 6 mesos, que ha de començar entre el juny d'un any i el març del següent, amb l’objectiu de fer recerca en temes molt diversos.

El nombre de places és molt reduït i es comparteixen amb els estudiants de l’ETSETB.

Procediment
Els/les interessats/des han d’enviar la seva sol·licitud via e-mail a amb subject NII Internship adjuntant:

• Nivell d’anglès i acreditació disponible.
  • Carta de motivació en anglès (és molt important en el procés de selecció).
  • Application form, degudament emplenada
  • A l’application form cal relacionar, com a màxim, tres temes de recerca a escollir d’entre els que trobareu a list of Research topics.
  • CV
  • Expedient acadèmic de la titulació que s’està cursant o de la darrera titulació cursada.
  • Còpia del correu d’un supervisor de l’NII acceptant treballar amb el candidat (com a mínim adjuntar una acceptació).

Es comunicarà als sol·licitants si han passat el procés inicial de selecció una setmana després de finalitzar el període de presentació de candidatures. Un mes després, aproximadament, es coneix la resolució definitiva del NII.

Els estudiants acceptats sempre han de començar l'estada abans de finals de març de l'any següent.

Tràmit en línia

fib.rel.int@upc.edu

Quan estigui oberta la convocatòria al calendari de mobilitat

Estudiantat dels diferents Màsters de la FIB i dels Doctorats vinculats a la FIB

Aquest tràmit és gratuït.

Relacions Internacionals FIB

Dirigir-se a
Carolina Martín
Adreça

Facultat d'Informàtica de Barcelona - Universitat Politècnica de Catalunya
Planta baixa de l'edifici B6 del Campus Nord
C/Jordi Girona Salgado,1-3
E-08034 Barcelona
Espanya

Telèfon
(34) 93 401 07 37
(34) 93 401 69 61
(34) 93 401 71 13
Horari

Atenció presencial amb cita prèvia.
Recorda indicar el motiu de la teva cita.

• dimarts, dimecres i divendres, de 10 a 13.30 h
  • dimecres, de 15.30 a 17 h