Prematrícula de les assignatures d’especialitat del GEI

Esteu aquí

Objectiu

Facilitar la matrícula dels estudiants que estan cursant una especialitat a les assignatures de la mateixa, de manera que la puguin assolir amb les assignatures de la seva elecció.

Funcionament

Podràs accedir a la prematrícula a partir de dimarts, 30 de gener de 2024 a les 10.00 h. En funció del col·lectiu al que pertanyis:

• Estudiants ja cursant especialitat: Podràs triar les assignatures de la teva especialitat que figurin al teu potencial de matrícula, amb un màxim de dues complementàries i sent la suma de crèdits com a màxim 30.
  • Estudiants que han de triar especialitat: Podràs triar l’especialitat que voldràs seguir. Seguidament podràs seleccionar les assignatures obligatòries d’especialitat que vulguis, amb un màxim de 30 crèdits.

Aquesta primera fase de l’aplicació romandrà oberta fins a dimarts, 30 de gener de 2024 a les 23.59 h. Durant tot següent dia analitzarem les sol·licituds i valorarem amb els departaments, si escau, els canvis necessaris que siguin factibles per satisfer totes les necessitats, com poden ser l’apertura de grups addicionals o l’augment de la capacitat dels grups.

El dijous, 1 de febrer de 2024 a les 10.00 h, obrirem una segona fase per a que els estudiants puguin modificar la seva tria d’assignatures. En aquesta segona fase, els estudiants només podran afegir a la seva prematrícula assignatures amb places lliures o bé fer canvis de grup dintre de les assignatures prematriculades prèviament. Aquesta segona fase es tancarà el dia dijous, 1 de febrer de 2024 a les 23.59 h.

Només podran participar en la segona fase els estudiants que hagin fet una prematrícula en la primera fase. Si després d’aquesta segona fase hi ha grups en els que les sol·licituds superen la capacitat, les places s’assignaran d’acord a l’ordre de matrícula dels estudiants. L’escreix d’estudiants s’assignarà a les places lliures que quedin en els altres grups de l’assignatura.

L’aplicació us informarà en tot moment de quina és la vostra posició entre les sol·licituds de prematrícula d’acord a l’ordre de matrícula.

Matrícula

Els estudiants que hagin fet una prematrícula en les assignatures de la seva especialitat tindran una plaça reservada en el grup assignat. Hauran de seleccionar el grup en el moment de realitzar la matrícula. Altrament perdran la plaça reservada en la prematrícula, que s’oferirà en el procés de canvi de matrícula/canvi de grup.

Les places lliures (que no quedin reservades durant la prematrícula) quedaran obertes pel procés de matrícula, a disposició de tots els estudiants.

IMPORTANT

• Si estàs en un dels col·lectius objectiu de la prematrícula, fes-la servir. No podem garantir que els estudiants que no facin la prematrícula tinguin places a les assignatures de la seva especialitat.
  • Reserva plaça només en les assignatures que estàs segur que matricularàs. Altrament estaràs perjudicant als teus companys, doncs les places que tu reservis deixaran d’estar disponibles per a ells.

Tràmit en línia

Racó

Fase 1: dimarts 30 de gener de 2024 de 10.00 a 23.59 h

Fase 2: dijous, 1 de febrer de 2024 de 10.00 a 23.59 h

La prematrícula de les assignatures d’especialitat està prevista pels següents col·lectius:

• Estudiants que estan cursant una especialitat i no han cobert els crèdits necessaris pel seu assoliment
  • Estudiants que estan en disposició de triar especialitat en la propera matrícula (hauran superat com a mínim 108 crèdits d’assignatures obligatòries)

Aquest tràmit és gratuït.

Àrea de Gestió Acadèmica (Secretaria)

Adreça

Planta baixa de l'edifici B6 del Campus Nord
C/Jordi Girona,1-3

Telèfon

Atenció presencial amb cita prèvia.
Recorda indicar el motiu de la teva cita.

• Matins: de dilluns a divendres, de 10 a 13 h
  • Tardes: dimarts i dimecres, de 15.30 a 17 h

De l'1 de juny al 30 de setembre: de 10 a 13 h de dilluns a divendres.

Agost tancat.