Mineria de Dades i Intel·ligència Empresarial

Esteu aquí

Sobre

El màster universitari proporciona als titulats uns coneixements sòlids i pràctics en tècniques per a gestionar, analitzar i extreure coneixements amagats de conjunts de dades massives estructurades i desestructurades, i en la construcció de sistemes analítics adaptatius que poden explotar aquests coneixements en organitzacions modernes. Concretament, el màster s’ocupa dels nous reptes de l’auge de la societat intel·ligent: detecció de frau, bioinformàtica, extracció d’informació de dades obertes connectades, anàlisi en temps real de dades de sensors i dades socials, i gestió de la relació amb el client.

Destinataris

L’especialització en Mineria de Dades i Intel·ligència Empresarial està dirigida a estudiant d’arreu del món. Els candidats han de posseir una titulació de grau en Informàtica, Enginyeria, Matemàtiques, Estadística o camps afins, així com un bon nivell d’anglès, i han d’estar motivats per a descobrir coneixements en les dades en el món fascinant de les ciències i les tecnologies.

Obligatòria
Treball de Fi de Màster

Comuna per a tots els estudiants de MIRI

Seminaris
(SIRI - 6 ECTS)

Anàlisi Multivariant
(MVA - 6 ECTS)

Open Data
(OD - 6 ECTS)

Treball de Fi de Màster
(TFM - 30 ECTS)

Optativa d'Especialitat

Es poden escollir assignatures de MIRI o d'altres màsters de la UPC.