Sessió d'especialitats del Grau en Enginyeria Informàtica 2021

Esteu aquí

Has d'escollir especialitat però no t'acabes de decidir?

Dimecres dia 12 de maig a les 15 h via Google Meet tindrà lloc una sessió per resoldre dubtes de les especialitats del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI). Per aquest motiu, si has d'escollir especialitat properament, t'animem a que consultis la informació disponible, el vídeo per cada especialitat i la informació de caràcter general:

I, si t'has quedat amb preguntes, assisteix a la sessió per resoldre dubtes que hem organitzat. Tindràs a la teva disposició el coordinador de cada especialitat i al cap d'estudis que t'ajudaran a decidir-te.

Dia: dimecres 12 de maig, a les 15 h, sala Meet (consulta el Racó) (has d'autentificar-te amb l'usuari  ).

RECORDA visualitzar abans els vídeos del teu interès. La sessió Meet és únicament per respondre dubtes.