Sessió d’especialitats del Grau en Enginyeria Informàtica 2022

Esteu aquí

Has d'escollir especialitat però no t'acabes de decidir? No et perdis les sessions informatives d'especialitat el dimecres 11 de maig!

Un any més es realitza la xerrada per presentar les cinc especialitats del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI) als alumnes que hauran de triar especialitat en la propera matrícula de juliol pel curs 2022/23.

La sessió informativa tindrà lloc el proper dimecres, 11 de maig a les 12 h a la sala d’Actes Manuel Martí Recober (planta baixa, edifici B6). La sessió serà en format mixte (presencialment i per streaming: https://meet.google.com/qyj-eyjk-dns).

A més, es presentarà la doble menció, l’accés als Màsters, el programa de mobilitat, les pràctiques curriculars i extra curriculars, etc.

Programa

1. Informació general del GEI: pràctiques, mobilitat internacional, acreditació 3a llengua, beques ministeri, accés als màsters...
  2. Presentació de la informació general de les especialitats.
  3. Presentació de l'especialitat de Sistemes d’Informació.
  4. Presentació de l'especialitat d’Enginyeria de Computadors.
  5. Presentació de l'especialitat de Tecnologies de la Informació.
  6. Presentació de l'especialitat de Computació.
  7. Presentació de l'especialitat d’Enginyeria del Software.
  8. Torn de preguntes.