Xocolatada 2019

Esteu aquí

Fa uns dies es va celebrar amb un èxit rotund la XOCOLATADA 2019.

defib xocolatada 2019

Hi ha alguna cosa millor durant aquestes festes gèlides que un oasi de calor incandescent a base de xocolata calenta? A més, en participar en l'activitat lúdica que proposava DEFIB podies optar a la millor combinació possible, MAGDALENA + XOCOLATA. I què ens calia fer a nosaltres, simples mortals, per aconseguir tal premi? Doncs preparar-nos per l'èxit i anar al plató de Telecinco per participar en el meravellós PASAPALABRA! Tot i que no teníem a Christian Gálvez, els companys de DEFIB no tenien res a envejar del presentador del programa.

La jornada es va celebrar amb alegria i passió, i es va veure com l'enèrgica joventut de la delegació ho donava tot per la seva facultat i omplint la vitalitat de cada fiber al escalfar cada cor, recordant al públic que la delegació està on està per ajudar a l'estudiant a avançar en aquest grau, ja sigui recolzant o representant, o com en aquesta ocasió, repartint xocolata calenta.

Un any més i una altra edició d'aquesta tradició que fa passar l'època d'entregues i exàmens amb una mica més d'alegria.