Vols ser mentor/a? Mentories 2020-2021

Esteu aquí

Recordes el teu primer quadrimestre al GEI o al GCED de la FIB? T'hauria agradat que altres estudiants més experimentats t'haguessin explicat com sobreviure a la FIB.

Participa en una nova edició de "Mentories entre iguals" i posa la teva experiència a l'abast dels estudiants que acaben d'aterrar a la universitat.
Si ets estudiant de la FIB de grau (GEI o del GCED amb 90 ECTS superats al final d’aquest quadrimestre), o de màster (havent cursat el GEI a la FIB), pots participar en aquesta nova edició i fer de MENTOR/A d’altres estudiants.
Com a mentor/a rebràs de manera gratuïta formació prèvia de 10 hores en tècniques de coaching que et prepararà per fer-te càrrec:

• d’un grup d’uns 20 estudiants de Q1 de Fase Inicial (sempre els mateixos),
  • al llarg de 7 sessions d’uns 50 minuts,
  • en el període de classes,
  • i sempre en horari lectiu.

En cap cas les sessions de mentories impliquen donar suport acadèmic.

La finalització amb èxit de la teva participació com a mentor/a et dona dret a:

• Diploma del curs de coaching "Tècniques per connectar i acompanyar en la mentoria", de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE-UPC).
  • Fins a 2 ECTS de reconeixement (GEI o GCED) o de seminari (màsters).

Si vols ser mentor/a, envia un correu electrònic, com a molt tard el 25 de maig de 2020, a , amb:

• Tema: MENTORIES
  • Les teves dades personals (nom, cognoms, DNI, titulació que estàs cursant)
  • Una breu descripció dels motius pels quals t’agradaria participar en aquest projecte i perquè penses que series un/a bon/a mentor/a
  • Nombre d’ECTS de la titulació superats fins ara.

Més informació sobre les mentories entre iguals a: https://www.fib.upc.edu/ca/estudis/graus/pla-daccio-tutorial/mentories-entre-iguals