Vols col·laborar a l'organització del primer Barcelona Grad Cohort Workshop?

Esteu aquí

Els/les voluntaris/es, que siguin estudiants de grau, rebran 1 ECTS per activitats universitàries.

Coincidint amb la investura com a Doctora Honoris Causa de la Sra. Margaret Hamilton, tindrà lloc el primer Barcelona Grad Cohort Workshop (18 i 19 d'octubre).

Les participants són estudiants de màster, doctorat o quart any de grau de l'àmbit de l'Enginyeria Informàtica.

Si vols col·laborar a l'organització i donar suport durant el workshop, posa't en contacte amb la Núria Castell enviant un correu amb l'assumpte "Voluntariat BGCW" a   , i en el text del missatge indica el teu nom i estudis en curs. Ateses les característiques del workshop, seria molt desitjable que els voluntaris fossin, en la mesura del possible, dones.

Termini presentació de candidatures: 30 de setembre

Investidura com a Doctora Honoris Causa de la Sra. Margaret Hamilton