Barcelona Grad Cohort Workshop 2018

Esteu aquí

Dones-COEINF i FIB-UPC organitzen el Primer Barcelona Grad Cohort Workshop els dies 18 i 19 d’octubre de 2018

Els dies 18 i 19 d’octubre de 2018 tindrà lloc a Barcelona el primer Grad Cohort Workshop fora dels EEUU, organitzat per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya i la Comissió de Gènere Dones-COEINF del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya.

Aquesta primera edició està lligada amb l’acte d’investidura de la Sra. Margaret Hamilton com a doctora honoris causa per la UPC. Va ser qui va definir el terme “enginyeria de software” quan treballava a les missions Apol·lo de la NASA.

Els Grad Cohort Workshop van començar als EEUU el 2004. Són trobades de dones estudiants de màster o doctorat en l’àmbit de la informàtica.

L’objectiu d’aquestes trobades és contribuir a la visibilització de la dona en el nostre àmbit tecnològic, oferir a les participants les diverses perspectives professionals, crear un espai de networking i animar les dones a no abandonar el sector.

Si ets dona i estudies un màster o fas un doctorat o estàs matriculada en el darrer curs d'un grau en titulacions de l’àmbit de la informàtica vine al Barcelona Grad Cohort Workshop. En aquesta primera edició només s’admetran 50 participants que gaudiran gratuïtament de totes les activitats, àpats i allotjament a l’hotel (en habitació doble).

NOVETATS:

• Nova data límit: 20 de setembre
  • També poden participar les noies matriculades en el darrer curs d'un grau de l'àmbit de la informàtica.

Font: informàTICs, Enginyeria en Informàtica de Catalunya

Per més informació consulta el web del Workshop

T'animem a participar en aquest primer Grad Cohort Workshop a Barcelona!