Tercera convocatòria de projectes d’estudiants "Unite!4future"

Esteu aquí

Està oberta la tercera convocatòria de projectes "Unite!4future" que proposa formar equips d'estudiants per presentar una proposta d’universitat del futur

unite!4future

La UPC, junt amb altres universitats europees, participa en un projecte d'universitat europea anomenat Unite!

En el marc del projecte Unite!, hi ha una nova convocatòria per tal de formar equips d’estudiants i presentar propostes de projectes per ajudar a millorar les universitats de la xarxa.

En aquesta edició es proposa als equips presentar una proposta d’universitat del futur tractant almenys un dels temes clau següents:

• Diversitat i inclusió
  • Medi ambient i sostenibilitat
  • L'experiència acadèmica, la mobilitat i les llengües
  • Digitalització

L’equip haurà de gravar un vídeo explicant la seva proposta d'universitat de futur i competir així amb altres equips per guanyar una participació en el Unite! Student Festival que tindrà lloc el proper mes de juliol de 2023 a Lisboa.

Els estudiants han de formar equips, junt amb d'altres estudiants d'universitats de la xarxa Unite! (mínim dues universitats) i presentar la seva proposta durant el mes de gener, amb un vídeo.

Per posar-se en contacte amb d'altres estudiants Unite!, els interessats poden entrar en l'apartat de la comunitat Unite!4Future dins del portal Metacampus  i deixar-hi missatges o bé afegir-se a propostes que ja hi hagin d’altres estudiants Unite!

Participa

Un cop tingueu el vostre grup i la idea materialitzada en un vídeo, podeu participar al programa Unite!4Future fins al 31 de gener de 2023