Student4Students finalistes de la DigiEduHack 2019

Esteu aquí

El projecte Student4Students que representa la UPC entre els finalistes de la DigiEduHack Barcelona 2019, necessita la teva ajuda per guanyar!

El cap de setmana del 3 i 4 d'octubre es va fer al Campus Nord la DigiEduHack 2019, una hackaton a escala global que es va desenvolupar en més de 50 seus i a la que van assistir més de 2 500 participants.

Dos estudiants d'intercanvi, el Luis Carranza i la Valeria Urbina, que actualment estan estudiant Enginyeria Informàtica a la FIB van ser uns dels 10 finalistes d'aquesta hackaton d'entre 130 projectes.

Arribada a aquesta etapa de la hackaton, el guanyador ja no es decideix per votació del jurat, sinó que es decideix amb una votació virtual oberta.

Student4Students és un projecte amb l'objectiu d'equilibrar la participació masculina i femenina en la carrera d'informàtica. El projecte comptarà amb una plataforma digital dirigida als estudiants d'últim any d'institut en la que podran trobar informació sobre les diferents opcions i carreres relacionades amb informàtica. Mitjançant l'aplicació també els hi serà possible contactar amb alumnes que estiguin cursant actualment aquestes carreres i que els hi puguin resoldre qualsevol dubte.

Si tens intenció de votar i informar-te més sobre aquest esdeveniment, pots ajudar-los a guanyar el premi votant al següent enllaç: https://ideas.unite.un.org/digieduhackfinals/Page/ViewIdea?ideaid=3366