Ramon Martí explica els preparatius del 50è aniversari de la UPC

Esteu aquí

El passat 9 d'abril de 2019, en Ramon Martí, va explicar als estudiants de PSI i SIO, de l'especialitat de Sistemes d'Informació del GEI de la FIB, els preparatius del 50è aniversari UPC.

En Ramon Martí, és actualment el membre del Gabinet de Rectorat de la UPC encarregat, entre d'altres tasques, dels preparatius inicials del 50è aniversari de la UPC, celebració que ja ha estat programada i anunciada a tota la comunitat UPC.

Per l'edició d'enguany de les assignatures SIO i PSI s'ha escollit com a domini de treball pràctic el de l'organització de celebracions institucionals, com ara el recentment celebrat 40è aniversari de la FIB. Opció aquesta facilitada pel fet que el professor d'aquestes assignatures, Joan A. Pastor, ha estat implicat en diverses celebracions institucionals d'aquest estil, incloses les mencionades.

Amb aproximacions i mètodes diferents, els estudiants de SIO i els de PSI poden analitzar i projectar a futur els principals reptes, serveis, processos i funcionalitats informàtiques necessàries per una iniciativa empresarial d'assessorament i acompanyament especialitzats en celebracions institucionals. Per aquest motiu, el cas concret del 50è aniversari de la UPC, tot i la seva situació inicial, serveix perfectament com a exemple real i molt actual.

En Ramon Martí va explicar els detalls organitzatius i tècnics del 50è aniversari de la UPC, incloent-hi detalls i decisions sobre orientació, propòsits perseguits, esponsorització, governança i processos de treball, així com els sistemes d'informació actuals i en cartera, que serviran de suport al disseny i implementació dels actes del 50è aniversari de la UPC.

Bio:

En Martí és enginyer de Telecomunicacions (UPC), Graduat en Administració i Direcció d'Empreses (UOC) i Doctor en Tecnologia i Educació (URV). Ha treballat a diversos serveis de la UPC, UPCNet i a IThinkUPC, entre d'altres. Actualment és professor de la FIB, concretamen del Màster de secundària (MSEC), gràcies als coneixements adquirits a la seva tesi doctoral i de la seva experiència en innovació digital al món educatiu.

Web del 50è aniversari de la UPC