Programa Salsa’m 2022

Esteu aquí

Oberta una nova convocatòria per participar en el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC.

Oberta una nova convocatòria per participar en Salsa’m, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC. Vols participar-hi?

Es busquen Mentors o Mentores

Si t’hi apuntes, faràs de mentor virtual d’estudiants incomings i tindràs un reconeixement acadèmic de 3 ECTS. La mentoria s’iniciarà a començament d’octubre i inclourà activitats en línia de familiarització amb l’escola i d’intercanvi lingüístic i cultural. Inscriu-te al programa Salsa’m per gaudir d’una experiència enriquidora que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.

Tota la informació i el formulari d’inscripció la pots trobar al web de l'SLT.
També pots donar una ullada al Facebook del programa.

Tens temps per apuntar-t’hi fins al dia 31 de desembre de 2021 31 de gener de 2022.

Es busquen Becaris o Becàries

També tens la possibilitat de participar com a coordinador FIB, i a més, gaudir d'una beca.
S'ofereixen tres beques de 10 hores setmanals de tres mesos (gener - abril):

A més de la retribució econòmica que comporta la beca, si ets estudiant de grau, tindràs un reconeixement de 6 ECTS optatius per activitats d'extensió universitària.

Tota la informació la pots trobar al web de l’STL.

La data límit per inscriure's és el 12 de gener de 2022.