NotOnlyFLOPs Winter School 2024

Esteu aquí

Torna la NotOnlyFLOPs Winter School! T’esperem del 5 al 9 de Febrer del 2024

L’equip NotOnlyFLOPs organitza la segona edició de la Winter School, una setmana d’immersió en el món de la supercomputació. A més d’apendre de la mà d’experts del Barcelona Supercomputing Center (BSC) les activitats científiques que es realitzen al centre, tindrem la oportunitat de programar en el superordinador MareNostrum.

La Winter School és una activitat presencial que tindrà lloc en el BSC de Dilluns 5 de Febrer a Divendres 9 de Febrer del 2024 de 9:00 a 17:00.

L’event va dirigit a estudiants de grau i màster, sese cost per els assistents. Aquest curs ha sigut reconegut per la FIB i pot convalidar fins a 2 crèdits ECTS.

Preferència a estudiants que han cursat Paral·lelisme (PAR) o Paral·lelisme i Sistemes Distribuïts (PSD).

Per poder participar, apunteu-vos al formulari d'inscripció abans del divendres 19 de Gener del 2024.