Mentories 20/21 en temps de la covid-19

Esteu aquí

La nova generació et necessita més que mai! heart

Ja saps el que és aterrar a la universitat per primera vegada però no saps què és haver de fer un 2on de batxillerat confinat, amb una selectivitat encara pendent de definir, amb mesures de distanciament social actives. Aquesta serà la nova generació que arribarà a les aules de la FIB el pròxim curs, una generació amb il·lusió i expectatives però que haurà de conviure amb una normalitat molt diferent de la que hem conegut fins fa pocs mesos.

Ara, més que mai, la teva experiència és imprescindible per acompanyar-los. Ja saps què són les classes virtuals, com funcionen les assignatures amb docència on-line, quins mecanismes es poden fer servir per estar en contacte amb els companys i fer grup, què és el coronabroker, ... Ho saps de primera mà.

Comparteix-lo i creix amb ells!!!

Estem buscant estudiants de la FIB de grau (GEI o del GCED amb 90 ECTS superats al final d’aquest quadrimestre), o de màster (havent cursat el GEI a la FIB), amb ganes d’ajudar, que s’adaptin als canvis amb bon humor, i amb tones de responsabilitat i empatia. T’apuntes?

Com a mentor/a rebràs de manera gratuïta formació prèvia de 10 hores en tècniques de coaching que et prepararà per fer-te càrrec:
  • d’un grup d’uns 20 estudiants de Q1 de Fase Inicial (sempre els mateixos),
  • al llarg de 7 sessions d’uns 50 minuts,
  • en el període de classes,
  • i sempre en horari lectiu.
En cap cas les sessions de mentories impliquen donar suport acadèmic.
La finalització amb èxit de la teva participació com a mentor/a et dona dret a:
  • Diploma del curs de coaching "Tècniques per connectar i aocmpanyar en la mentoria", de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE-UPC).
  • Fins a 2 ECTS de reconeixement (GEI o GCED) o de seminari (màsters).

Si vols ser mentor/a, envia un correu electrònic, com a molt tard el 29 de maig de 2020 10 de juny, a , amb:

• Tema: MENTORIES
  • Les teves dades personals (nom, cognoms, DNI, titulació que estàs cursant)
  • Una breu descripció dels motius pels quals t'agradaria participar en aquest projecte i perquè penses que series un/a bon/a mentor/a.
  • Nombre d'ECTS de la titulació superats fins ara.

Més informació sobre les mentories entre iguals a: https://www.fib.upc.edu/ca/estudis/graus/pla-daccio-tutorial/mentories-entre-iguals