Estudiants de PCA visiten les instal·lacions d'HP

Esteu aquí

FIBers a HP! Estudiants de l'assignatura PCA van descubrir que part de la tecnologia que es fa servir a HP la van estar fent servir a l'assignatura!

Uns quants estudiants curiosos de l'assignatura Programació Conscient de l'Arquitectura (PCA), optativa d'especialitat d'Enginyeria de Computadors, van visitar les instal.lacions d'HP com activitat dirigida de l'assignatura.

La visita va consistir en dues xerrades tècniques:

• Àmbit del firmware/software d'impressores 2D i 3D.
  • Àmbit d'acceleració de la part de processament de colors i controls de sensors amb FPGA.

Tot seguit, Recursos Humans d'HP els va explicar les possibilitats de fer carrera a l'empresa i el futur que hi poder tenir a HP.

Finalment van fer un tour per dintre de les instal·lacions on els van explicar i ensenyar on es construeixen prototipus d'impressores, i com es controla la resistència a la calor, humitat, cops, etc. L'experiència va ser gaudida àmpliament i a més, els fiber van agrair poder disposar d'un autocar finançat per la FIB, per poder arribar-hi.