bitsxlaMarató: Hackató per la salut mental

Esteu aquí

Participa a bitsxlaMarató! Aprèn, crea i desenvolupa tot allò que puguis imaginar, ajudant a millorar la qualitat de vida de les persones afectades per la salut mental.

Torna bitsxlaMarató! Aquest any amb el repte de millorar la qualitat de vida de les persones afectades per la salut mental, organitzada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB)Hackers@UPC (organitzadors de HackUPC), el Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC), i dues noves incorporacions, LleidaHack i l'Escola Superior d'Infemeria del Mar (Hospital del Mar).

La Hackató és un esdeveniment ple de creativitat, salut i tecnologia, on professorat, personal investigador i qualsevol professional dels àmbits de la salut i de la tecnologia, treballaran en equip, durant 3 dies, desenvolupant solucions per fer front a tots els reptes que ens planteja la salut mental.

La Hackató tindrà lloc del 10 al 12 de desembre, en format presencial amb dues seus (FIB-UPC) i Lleida (EPS-UdL), a més de en línia.

Durant el cap de setmana s’inclourà xerrades formatives i diverses activitats guiades. Al llarg de l'últim dia, els equips realitzaran les presentacions i demostracions de les propostes i solucions obtingudes als reptes plantejats. Es comptarà també amb una entrega de premis simbòlics i un premi al millor projecte!

Si a més, ets estudiant de la FIB, podries obtenir fins a 2 ECTS (*).

No perdis més temps, inscriu-te!

Ajuda’ns realitzant un donatiu, abans, durant i després de la Hackató, destinat a la Marató de Tv3.

Web de la Hackató

(*) Estudiants del GEI, GCED, GIA, MAI, MIRI i MDS.