bitsxlaMarató: Hackató per la salut cardiovascular

Esteu aquí

Participa a bitsxlaMarató! Aprèn, crea i desenvolupa tot allò que puguis imaginar, ajudant a trobar solucions i difondre els problemes relacionats amb la salut cardiovascular.

Torna bitsxlaMarató! Aquest any amb el repte de conscienciar, prevenir i millorar la qualitat de vida de les persones amb problemes cardiovasculars. Organitzada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB)Hackers@UPC (organitzadors de HackUPC), el Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC), i l’Escola Superior d'Infemeria del Mar (Hospital del Mar).

La Hackató és un esdeveniment ple de creativitat, salut i tecnologia, on professorat, personal investigador i qualsevol professional dels àmbits de la salut i de la tecnologia, treballaran en equip, durant 3 dies, desenvolupant solucions per fer front a tots els reptes que ens planteja la salut cardiovascular.

Aquesta serà la 4ª edició de la Hackató i tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de desembre, en format presencial a la FIB-UPC.

Inclourà xerrades formatives que no us podeu perdre! Al llarg de l'últim dia, els equips realitzaran les presentacions i demostracions de les propostes i solucions obtingudes als reptes plantejats. Es comptarà també amb una entrega de premis simbòlics i un premi al millor projecte!

Si a més, ets estudiant de grau o de màster (MIRI, MAI i MDS) a la FIB, pots obtenir fins a 2 ECTS.

No perdis més temps, inscriu-te!

• Inscriu-te com a hacker
  • Inscriu-te com a mentor

Ajuda’ns realitzant un donatiu, abans, durant i després de la Hackató, destinat a la Marató de Tv3.

Web de la Hackató