#bitsxlaMarató: Hackathon per les malalties minoritàries

Esteu aquí

Serà la hackathon de la solidaritat, la tecnologia i la salut!
Serà la hackathon per la Marató de TV3, no hi pots faltar!!
Serà la hackathon per acabar l’any plens d’energia i donatius!!!

logo bitsxlamarato

Serà la hackathon de la solidaritat, la tecnologia i la salut!

La Hackathon per les malalties minoritàries, bitsxlamarató, és un esdeveniment organitzat per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), el Barcelona Supercomputing Center (BSC), el Campus Docent de Sant Joan de DéuHackers@UPC (organitzadors de HackUPC), l'Institut d'Investigació de Sant Joan de Déu, el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) i el projecte europeu Share4Rare. És un esdeveniment ple de creativitat, salut i tecnologia, on un màxim de 500 persones entre estudiants (grau, màster, PhD, Batxiller), professors, investigadors i qualsevol professional dels àmbits de la salut i de la tecnologia, treballaran en equip, durant 3 dies seguits. Plegats, buscaran i desenvoluparan solucions a reptes per fer front a les malalties i a situacions que persones amb malalties minoritàries es troben, per així millorar la qualitat de vida dels afectats i del seu entorn.

Serà la hackathon per la Marató de TV3, no hi pots faltar!!

Ells i elles no faltaran! no fallis! La Hackathon inclourà xerrades realitzades per investigadors de l’àmbit mèdic i de les tecnologies, però també testimonis d'algunes persones afectades per alguna malatia minoritària que proposaran els seus propis reptes! Serà una oportunitat única per a què estudiantat, investigadors/es i professorat dels àmbits de la salut i la tecnologia, junt amb persones afectades, treballin plegats per trobar solucions innovadores i pràctiques! El premi serà trobar sol·lucions i donatius per la Marató de TV3! Les persones amb malaties minoritàries us ho agrairan!

Serà la hackathon per acabar l’any plens d’energia i donatius!!!

AJUDA’NS AMB UN DONATIU

És clar! També busquem un donatiu! Abans, durant i després de la Hackathon també busquem aconseguir un donatiu per la Marató de TV3, mitjançant el donatiu dels participants, sponsors i/o tota la comunitat universitària de l’UPC i més enllà! Més endavant us informarem com podeu participar amb un donatiu.

Web de la hackathon, bitsxlaMarató