bitsxlaMarató: Hackathon per la COVID-19

Esteu aquí

Després de l'experiència de l'any passat, repetim! Volem una hackathon plena de solidaritat, creatitvitat, tecnologia i Salut.

logo bitsxlamarato

Un any més la FIB, conjuntament amb Hackers@UPC (organitzadors de HackUPC) i Barcelona Supercomputing Center (BSC) organitza la bitsxlaMarató, una hackathon per la COVID-19. T'esperem del 18 al 20 de desembre.

Aquest any, però, serà una hackathon virtual. Ja estem treballant en que tot sigui un èxit.

Per fer-ho comptem amb tu! Així que no pots faltar!

La Hackathon inclourà xerrades formatives que no us podeu perdre! I esperem tenir activitats guiades molt interessants! Durant l'últim dia de la Hackathon els equips faran les presentacions i demostracions de les solucions i propostes de solucions obtingudes als reptes proposats el primer dia.

Ja comptem amb tres reptes:

• A la cerca de pacients similars: l'AI Doctor House conquereix la COVID-19 severa!
  • Tens tos COVID-19? Ajuda’ns a distingir quina tos tens
  • Caracterització Clínic-microbiologica de la infecció per SARS-CoV-2 a l'edat pediàtrica

Participa! si ets estudiant de la FIB podràs reconèixer fins a 2 ECTS si participes. Inscriu-te

AJUDA’NS AMB UN DONATIU

És clar! També busquem un donatiu! Abans, durant i després de la Hackathon també busquem aconseguir un donatiu per la Marató de TV3, mitjançant el donatiu dels participants, sponsors i/o tota la comunitat universitària de l’UPC i més enllà!

Més endavant us informarem com podeu participar amb un donatiu.

Web de la hackathon, bitsxlaMarató