Big Data Talent Awards 2019

Esteu aquí

Ja és aquí la 5a edició dels Big Data Talent Awards!

Els Big Data Talent Awards tenen per objectiu reconèixer les tesis doctorals i projectes de final de màster o postgrau relacionats amb Big Data i Data Analytics amb més impacte socioeconòmic i amb la més gran innovació tecnològica.

La 5a edició dels Big Data Talent Awards està organitzat pel Centre d’Excel·lència en Big Data de Barcelona amb el patrocini d’Oracle.

A qui s'adreça?

Estudiants que hagin presentat tesi doctoral o un projecte final de màster o postgrau furant el curs 2018-19 a les universitats catalanes.

Premis

Oracle oferirà als guanyadors un premi de 1.000€  per a la categoria I (projecte final de màster o postgrau) i 1.500€ per a la categoria II (tesi doctoral).

Terminis de la convocatòria

La convocatòria per a la presentació de candidatures romandrà oberta fins el divendres 27 de setembre de 2019 a les dotze del migdia.

Participa

Per participar cal emplenar el següent formulari d’inscripció. Consulta les bases de la convocatòria.