Beques JAE Intro del CSIC per a la iniciació a la recerca

Esteu aquí

El Departament de Postgrau i Especialització (DPE) del Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC) presenta el programa de beques JAE Intro d'Introducció a la Recerca, l'únic del CSIC.

El programa de beques JAE Intro consta de tres modalitats, totes elles orientades a la iniciació a la recerca per a estudiants universitaris. Aquestes beques compten amb remuneració i atorguen la possibilitat de realitzar el TFG i el TFM en els diferents instituts, centres i unitats del CSIC.

Les tres beques ofertades són les següents:

• JAE Intro General
    • Orientades a estudiants en l'últim curs de grau i a estudiants de màster.
    • Termini de presentació de sol·licituds: del 10 de març al 12 d'abril de 2021.
    • Total de beques convocades: 250.
    • Més informació

• JAE Intro ICU
    • Beques en instituts, centres i unitats del CSIC dirigides a estudiants de grau o màster que tinguin completats al menys el 50% dels crèdits del grau.
    • Termini de presentació de sol·licituds: convocatòria permanent que es renova el primer semestre de cada any.
    • Total de beques convocades: entre 1 i 6 places per institut, aproximadament 130 en total.

• JAE Intro SOMdM
    • Beques destinades a estudiants de màster per col·laborar en instituts acreditats com a Centres d'Excelència «Severo Ochoa» i Unitats d'Excelència «María de Maeztu» del CSIC.
    • Termini de presentació de sol·licituds: del 15 de maig al 15 de juny de 2021.
    • Total de beques convocades: es solen oferir entre 1 i 6 places per centre/unitat.

Contacte:

Programa JAE Intro