Aula Lliure 2019/20-Q2: Inscripcions Obertes

Esteu aquí

Inscripcions Aula Lliure Q2. Hi han diversos grups per cada assignatura. Entra al Racó i omple el formulari d'inscripció, tens temps fins dimecres 19 de febrer.

Què és Aula Lliure?

El projecte 'Aula Lliure' està dissenyat perquè els estudiants de fase inicial del GEI puguin aprofitar l'experiència acadèmica dels estudiants més veterans i així millorar el seu rendiment acadèmic.

Més informació sobre el projecte 'Aula Lliure'

Inscripcions Aula Lliure Q2

Hi han diversos grups per cada assignatura. Entra al Racó i omple el formulari d'inscripció. Tens temps fins dimecres 19 de febrer.

Les classes començaran la setmana del 24 de febrer. El professor del teu grup publicarà els avisos i material en el grup corresponent de l'Aula Lliure.

Si no aconsegueixes plaça, no et preocupis! Podràs veure els avisos de les assignatures d'Aula Lliure i podràs assistir a les classes sempre que no estiguin plenes.

Horaris

Consulta l'horari d'Aula Lliure d'aquest quadrimestre.