Aula Lliure 2019/20 Q2 - Inscripcions obertes

Esteu aquí

Vols ser professor de l'Aula Lliure el curs 2019/20-Q2? L'Aula Lliure torna el pròxim curs, apunta't!

Sigues part de la solució i fes de professor d'Aula Lliure! Per fer classe a 2 grups d'alumnes, se't recompensarà amb 2 ECTS, un 20% de bonificació al teu ordre de matrícula* i un curs de formació amb tècniques que podràs posar en pràctica durant les classes.

Busquem voluntaris per les assignatures de PRO2, EC, M1, i M2 al quadrimestre de primavera. Si estàs interessat en impartir PRO1, IC, FM o F, indica-ho també a la teva sol·licitud.

Envia la teva sol.licitud fins al 22 de desembre a . Hi has de fer constar:

• nom
  • preferència d'assignatures
  • CV
  • expedient acadèmic
  • carta de motivació

(*) Per optar al reconeixement, serà requisit indispensable haver impartit un mínim de 8 classes de 2 hores, a 2 grups d'alumnes, és a dir, un total de 16 classes.